Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Justin (lyhyt-tarina)

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Veera A.
Admin



Viestien lukumäärä : 124
Join date : 19.10.2008

Justin (lyhyt-tarina) Empty
ViestiAihe: Justin (lyhyt-tarina)   Justin (lyhyt-tarina) Icon_minitimePe Joulu 23, 2011 6:02 pm

Justin
Veera
Minä ja Australiasta saapunut tallipoika päästiin alkuillasta perille kotiin.
”Here we are, home sweet home” sanoin samaan aikaan kun läimäytin kuskinpuoleisen oven kiinni. Australiasta tullut Justin näytti epäilevältä kiivetessään ulos autosta. Pojan lenkkarit haukkasivat lunta sisäänsä.
”I think you can borrow shoes from my cousin Oskari” sanoin otsa rypyssä. Oskari ja muut riensivätkin jo kartanon etuovesta takkeja päälleen repine.
“Hei kaikki! On ollut ikävä!” Huusin samalla kun he kävelivät luoksemme.
”Islanti oli upea, ja toin tuliaisia kyllä vähän muualtakin…” välttelin Erkin tuomitsevan katseen kohtaamista sulavalla puheenaiheen vaihdolla.
”Oh, silly me. Everyone, this is Justin. Justin, this is my unbiological family” osoitin yksitellen “perheenjäseniäni”
“This is Erkki and this is Kaisa. She makes delicious food, you are going to love it. This is my cousin Oskari. Katriina is lovely as well and very talented. She can work everywhere in here…” Veeran katse pysähtyi uuteen tyttöön.
“And I am Mira. I have been working here for couple days now, so I am new too. Nice to meet you” tyttö astui eteenpäin ja kätteli Justinia.
”I guess this is so strange for you, snow and everything” Mira jatkoi.
“Entäs nämä “tuliaiset” joista puhuit?” Erkki kysyi hieman malttamattomana.
”Ei, ei, ei. Minä puran lastin ja te toivotatte uuden pojan tervetulleeksi. Is it okay to you Justin that you go with them inside and I stay here for a while?” käännyin vastausta odottamatta ja olin menossa lastia purkamaan. Poika tarttui hihaani otsa rypyssä.
“Miss?”
“You gonna be just fine! They don’t bite, not hard”
“Please?”
“Uh, okay. Justin jääkin auttamaan minua, kannatteko kuitenkin hänen tavarat ylös valmiiksi?”
Purimme Justinin kanssa lukuisat matkalaukut, joita oli ainakin kahdeksan. Muut saivat raahata ne Justinille osoitettuun huoneeseen. Kun vihdoin kartanon etuovi kolahti kiinni, kiipesin lastaussiltaa pitkin hevosrekan sisälle. Oli aivan hiljaista. Napsautin valot päälle ja iskin Justinille silmää.
”Let’s show to these darlings their new home”
Takaisin alkuun Siirry alas
https://katve.palstani.com
 
Justin (lyhyt-tarina)
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Päiväkirjat :: Työntekijöiden päiväkirjat-
Siirry: